Recenzija filma GOING IN STYLE: Dobra kemija u lošem filmu

Going in style novi je film koji je okupio stare glumce. Je li Oscarom nagrađen talent uspio istaknuti film o trojici penzionera koji planiraju opljačkati banku?

Going in style običan je film za potratiti vrijeme. Najbolji dio filma bio je spajanje velikana: Morgana Freemana, Michaela Cainea i Alana Arkina. Svaki od njih dosegnuo je vrh karijere nekad davno te se od njih više ne mogu očekivati neke velike uloge iako bi svakako još uvijek mogli ostvariti neponovljive izvedbe.

Trojica prijatelja, starih koliko i dinosauri, saznaju da neće dobiti mirovinu od tvrtke za koju su radili 30-40 godina. Razočarani ishodom s prijetnjom gubitka krova nad glavom, pokušavaju smisliti plan kako bi riješili problem. Definicija problema jest da im je potreban novac. Nakon kratkog razmišljanja dolaze do zaključka da moraju opljačkati banku. Pošto su završili i realizirali plan, policija ih je uspjela osumnjičiti unatoč činjenici da su nosili maske. Savršen alibi omogućio im je da ostanu nedužni i nastave život kakav su imali prije gubitka prihoda.

Going in style

E da, film je bez veze kako se i čini. Jedan od onih da potratite vrijeme. Dobar potez bio je skupiti tri velika imena na jedno mjesto. Međutim, Freeman, Caine i Arkin pobjednici su u bilo kakvim epizodama. Nakon što su posvetili život ostvarivanju karijere koja im je omogućila da postanu filmske legende, ovakvi filmovi su ono što se od njih može očekivati pred kraj karijere. Njihov doprinos kinematografiji dakako je cijenjen te su filmovi poput Going in style nešto što rade usput.

Pronaći ćete nekoliko smiješnih scena koje vas baš i neće nasmijati, radnju koju ste već vidjeli nekoliko puta kroz neke druge filmove i glumačku scenu s odličnom kemijom. Iako je riječ o dosadnom filmskom uratku, rijetkost je danas pronaći film u kojem su se glumci dobro uklopili. Ne preporučujem ga, ali uvijek je lijepo vidjeti dobru staru glumačku ekipu u istom filmu.