Recenzija filma Fast and furious 7: Samo za Paula Walkera

Fast and Furious 7 film je koji smo svi jedva dočekali. Svatko iz svog razloga: auti, Paul Walker, Michelle Rodriguez, tuča, vratolomije… Birajte.

Pustite priču, u svih sedam nastavaka je ista – ukrasti ukradeno. Dom sastavi ekipu u kojoj je svatko po nečemu poseban. Svi likovi su loši samo što biramo omiljene na temelju njihove osobnosti i provokativnog karaktera. Nema smisla ulaziti u tematiku, razvoj događaja ili poantu priče jer je onakva kakva je i u svim prethodnim nastavcima. Ovaj nastavak ni po čemu nije istaknut. Osim po smrti Paula Walkera.

fast and furious
Taj osmijeh!

Opet su izvođene fizički nemoguće vratolomije s autima koje idu protiv svih zakona fizike, prirode, zdravog razuma, inteligencije, svega. Naravno da je perfektno realizirana svaka ideja koja im je u trenutku kraćem od sekunde pala na pamet. Paul Walker trči po autobusu koji pada s litice, Michelle Rodriguez drifta po rubu te iste litice. Walker skače s ruba autobusa, uhvati se za stražnji dio auta kojeg Michelle vozi i pri kočenju ga odbaci na tlo da ne padne niz liticu. Koliko god ovo smiješno/glupo/nevjerojatno zvučalo, kada pogledate film, vidjet će te da je izvedivo. Kao i u svakom drugom nastavku Fast and Furious serijala.

Baš svaka od vratolomija bila je jedna jedina izvediva opcija. Iako je impresivno izvedena, likovi su se ponašali kao da je to najnormalnija stvar na svijetu, kao da je bilo očekivano da će netko tako reagirati i kao da su znali da će zapravo upaliti koliko god je nerealna. Baciti auto iz aviona koji se prizemlji pomoću padobrana. Uzmite u obzir da govorimo o autima koji imaju nekoliko stotina konja i dodatnu zaštitu u slučaju pada niz liticu (što se stvarno i dogodilo) tako da je riječ o velikoj težini. Ali nema veze, padobran je sasvim dovoljno sredstvo i iznimno pametna ideja.

Dosta više priče o akrobacijama s autima jer smo svi znali da će biti pretjerane. Nećemo si lagati, zato smo i gledali film.

Ono što u filmu odlično funkcionira su likovi. Svatko od njih je bio savršen za ulogu koju igraju. Dom je glavni, ogroman, dominantan, jak, pametan, emotivan, fokusiran na obitelj i Letty. Letty je ženska verzija Doma. Najbolja stvar u filmu jest kemija između Doma i Letty! Savršen su par. Brian je simpatičan, zaljubljen u aute i u Miu, Domovu sestru. Mia je ženska verzija Briana. Roman je jedan od onih za koje vam je neugodno što su vam prijatelji, ali ga svejedno volite najviše na svijetu. Tej je svjestan svojih sposobnosti i savršeno razumije tehnologiju. Sve ih veže ista strast, ali prema drukčijim stvarima. U ovom nastavku, pojačanje staroj ekipi bili su Jason Statham i Tony Jaa.

Fast and furious 7 stvarno je već bio previše i mislim da ne bi bio toliko popularan i iščekivan da se nije dogodila tragična smrt Paula Walkera. Nažalost, ta tužna priča pridonijela je favoriziranju filma.

Naravno da preporučujem da pogledate film, ali ne očekujte ništa novo.