Recenzija filma AMERICAN HEIST: Igranje s movie makerom

American heist je film koji vas oduševi činjenicom da je glavni glumac Adrien Brody. Razočarate se kad vidite da je drugo ime na listi Hayden Christensen. Da vas dotuče razočaranje – braća su.

American heist akcijski je film u kojem je više plakanja nego akcije. Tijekom sat i pol vremena, koliko film traje, akcija se događa deset minuta. Sat i dvadeset, braća plaču jedan drugome zbog svega što im se u životu dogodilo. Činjenica da je Brody u glavnoj ulozi, u teoriji diže kvalitetu filma. Onda pogledate film i ne shvaćate zašto se Brody degradirao. Nakon Pijanista i ostalih iznimno uspješnih uloga, upustio se u nešto što mu nikako ne odgovara. Nisam sigurna kakve uloge odgovaraju Christensenu jer ga je bilo posvuda i nigdje se nije pronašao i zato ga ne cijenim pretjerano kao glumca. U filmu se pojavljuje i Akon. Uloga mu nije zahtjevala pretjeran talent, ali mu definitvno više odgovara glazba.

american heist

Radnja filma prati ubojicu policajca koji je izašao iz zatvora nakon 10 godina. Odlučio je posjetiti brata kojeg nije dugo vidio. Ne baš sretan činjenicom da mu se brat vratio, Christensen ipak daje šansu Brodyju da mu se uklopi u život. Brody to, naravno, prokocka i kreće plakanje koje traje do kraja filma.

Kamera u filmu je bila, usudit ću se reći, očajna. Kutovi kamere su na trenutke toliko nepovezani, da će vam izgledati kao da se netko random igrao s movie makerom. Kromaki je preočit i jako loše grafički odrađen. Ako običan gledatelj u publici primjećuje takve nedostatke, kako profesionalci koji su iskusni u izradi filma, mogu sebi dopustiti takve propuste?

Nije mi drago što sam pogledala film jer sam vrijeme mogla potrošiti na nešto bolje. U drugu ruku, drago mi je samo zato jer vam mogu reći da ga ne pogledate. Obično grupirate filmove temeljem različitih kriterija. American heist ne spada ni pod “razno”.