Recenzija filma A CURE FOR WELLNESS: Tvoja smrt za tuđi život

Cure for wellness film je koji će izazvati želju da posjetite Švicarsku, ali da izbjegavate stare dvorce. Zašto? Jer će te umrijeti nadajući se dužem životu.

Cure for wellness kod većine ljudi izazvao je velika očekivanja i nestrpljenje. Osobno se nisam nadala nečemu velikome jer svi filmovi koji uđu glasno kroz vrata dobiju reakciju kakvu ne očekuju jer im pojava nije ništa nego samo glasna. Fotografija u filmu je fenomenalna! Ako nikad niste u Švicarsku otišli izletnički, htjet će te nakon filma. Ja već planiram.

Lockhart radi na Wall streetu i prilikom komplikacija u firmi, kolege ga šalju u wellness centar u Švicarskoj kako bi jednog od direktora doveo natrag. Direktor je pismeno javio kolegama da mu je odlično i ga ne traže. Sumnjivu poruku nisu shvatili ozbiljno te se Lockhart uputio u dvorac švicarskog sela. Došavši tamo, shvatio je da se nešto čudno događa. Uslijed prometne nesreće i sam se pronalazi kao pacijent ustanove te ubrzo saznaje da je dvorac zapravo ustanova u kojem se vrše nekakvi eksperimenti.

Ljudi su, ispijajući enormne količine vode, umirali od dehidracije.

cure for wellness

Divite se krajoliku u filmu i pitate se kad će početi nekakva radnja. Prva trećina filma ispunjena je uvodom i misterijom. Hajde dobro. Druga trećina filma razotkriva misteriju i daje vam dijelove slagalice. Shvatite da neki dijelovi nisu dio slagalice koju slažete. Treći dio filma lik bježi iz ustanove. Film završi, počeškate se po glavi, pogledate na sat i lupite dlanom od čelo.

Glumačka ekipa je zapravo odlična. Lockharta glumi Dane DeHaan. Izvedba mu je bila dobra. Pojavljuju se i Mia Goth kao pacijentica, Jason Isaacs kao doktor, Ivo Nandi kao taksi vozač…

Cure for wellness imao je sve elemente dobrog filma: glumci, fotografija, lokacija, glazba… Sve osim scenarija, što je jednostavno uništilo sveukupni dojam. Na kraju složite slagalicu, ali vam se ne sviđa slika.