VijestiTurizam

PRVI CILJ VELIKE AVANTURE Nino i Veronika šalju pozdrave s najzapadnije točke Hrvatske!

Nino Salkić, poznati senjski  fotograf  i kolega iz naše redakcije portala, s djevojkom Veronikom Petković u srijedu je krenuo iz Senja na put dug 2600 kilometara u sklopu avanture koja obilazi četiri krajnje geografske točke Hrvatske. Nino i Veronika jučer su osvojili svoj prvi cilj – najzapadniju točku Hrvatske na rtu Savudrija. U nastavku pročitajte kako su izgledala prva dva dana ove velike avanture!

Krećemo iz Senja u jutarnjim satima prema Rijeci, puni entuzijazma i s veseljem prije puta, iako znamo da nas čeka kiša u koju ulazimo u Crikvenici i koja nas prati sve tamo do Plominskog zaljeva. Spuštajući se u Plomin iz tmurnih oblaka izranja sunce (koje nas i dalje prati), a s njim izranja i naše veselje jer čeka nas obilazak Pule.

Amfiteatar u Puli, foto: Nino Salkić

Pula nas je oduševila svojom poviješću i arhitekturom, uz najpoznatiji Amfiteatar svatko tko dođe u taj antički grad treba posjetiti i gradsku tržnicu koja obiluje bojama i mirisima.

Pulska tržnica, foto: Nino Salkić

Nakon obilaska Pule krenuli smo u Rovinj. Putem smo zastali fotografirati i pogledati autohtone istarske nastambe
takozvane “Kažune” koji su nas oduševili, vješto slagani kamenom od podnožja do vrha (građeni su bez trunke vezivnih materijala).

Istarski Kažuni, foto: Nino Salkić

Kroz gužvu turista probili smo se do Rovinja, taj biser Istre obiluje turističkim atrakcijama i hotelima, a nas se  najviše dojmio stari grad i njegove uske uličice i pregršt izloga.

Rovinj panorama, foto: Nino Salkić

Bila bi šteta posjetiti Rovinj, a ne pogledati i Crkvu Sv. Eufemije poznatije kao i Sveta Fuma; ipak ona je najpoznatiji spomenik Rovinja.

Crkva svete Eufemije u Rovinju, foto: Nino Salkić

Nakon višesatnog obilaska Rovinja odlazimo u Poreč i obilazimo stari grad Poreč i njegovu najpoznatiju znamenitost koja je na UNESCO-vom popisu zaštićene Svjetske kulturne baštine, Eufrazijevu baziliku.

Pogled iz Eufrazijeve bazilike, foto: Nino Salkić

U obilju prekrasne povijesti koje sadržava bazilika, nas je najviše oduševio mozaik i njegove boje.

Eufrazijeva bazilika u Poreču, foto: Nino Salkić

Putem iz Poreča preko Umaga pred kraj dana dolazimo do našeg odredišta, najzapadnije točke Hrvatske; rta Savudrija.

Na zapadnoj točki Hrvatske, foto: Nino Salkić

Umorni od puta, ali sretni jer smo obišli prekrasne primorske gradove Istre i konačno došli do jedne od točaka naših odredišta, zadovoljni odlazimo u kamp na odmor.

Iduće jutro krenuli smo prema unutrašnjosti Istre, put Motovuna.

Ulicama Motovuna, foto: Nino Salkić

Poznat po filmskom festivalu, tartufima koji rastu u šumama njegovog podnožja, nas oduševljava pogled koji se pruža s njegovih starih zidina na okolna sela i rijeku Mirnu u podnožju.

Također, u Motovunskoj galeriji smo posjetili i izložbu s meteo motivima mojeg prijatelja, inače velikog zaljubljenika u meteorologiju.

Motovun (i mi) u okviru, foto: Nino Salkić

Nakon galerije oprostili smo se s Motovunom i zaputili se u sjevernu istru putem prolazeći kroz prekrasna mjesta i sela, i napokon preko Učke u Gorski kotar.

Cestama sjeverne Istre, foto: Nino Salkić

Preko Delnica, prvo mjesto gdje smo stali u Gorskom kotaru bilo je mjesto “Stara sušica” i istoimeni dvorac kojeg smo posjetili, zatim se spuštamo u Severin na Kupi gdje obilazimo Frankopanski dvorac i njegove prekrasne, ali nažalost zapuštene vrtove s prekrasnim pogledom na rijeku Kupu.

Frankopanski dvorac u Severinu na Kupi, foto: Nino Salkić

Vijugavim cestama preko Vukove gorice prema Žumberku uz put obilazimo stari grad također iz doba Frankopana – “Novigrad na Dobri”.

Frankopanski dvorac u Novigradu na Dobri, foto: Nino Salkić

Cestama uz Žumberak preko brda i dolina došli smo i do kraja našeg drugog dana. Javljamo vam se iz malenog kampa u Samoboru. U petak nas čeka skela preko Save, a onda dalje prema našoj idućoj točki, Žabniku – najsjevernijoj točki Hrvatske!

Avanturu #4tockehrvatske možete pratiti putem Ninove Facebook stranice Nino Salkić Photography, te Instagram profila ninosalkic.

Partneri i sponzori putovanja su: Suzuki Antares Centar, Sigma, Prizma foto, Fotocom i Duplex grafika, dok je LIKACLUB medijski pokrovitelj ovog događanja. Pratite putovanje Nina i Veronike ekskluzivno na našem portalu!

Foto: Nino Salkić

likaclub icon Čitaj najbolje ličke vijesti. Skini aplikaciju Lika app.